شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مرکز مدیریت

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان تصریح کرده است: نظام سرمایه داری در حال انقراض و رو به اضمحلال است و روح برگشت به اسلام ناب و اصیل در کالبد کشورهای اسلامی دمیده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطف مبارزه مردم سرافراز ایران اسلامی، در انتخاب و پایه گذاری حکومت مردم سالاری دینی به شمار می رود، روزی که نقطه پیوند برگهای زرینی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است و یاد آور جهاد مؤمنان، علیه کفر و ظلم و ستم به رهبری شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار است.

هم زمانی این روز بزرگ در سال جاری با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) یاد آور تبلور راهبرد مهم و تأثیر گذار ملت استوار همیشه در صحنه ایران سربلند، یعنی همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از امام  و ولی فقیه آگاه زمان است.

پیام حماسه سازان سیزدهم آبان ، امروز با گذر از مرزها به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی در مشتهای گره کرده مردمانی تجلی پیدا کرده که پس از سالها تحمل نظامهای دیکتاتوری، استبدادی و سرمایه داری، خواهان تغییر و برکناری سردمداران بی کفایت خویش شده اند و احقاق حقوق از دست رفته خویش را خواهانند.

نظام سرمایه داری در حال  انقراض و رو به اضمحلال است وروح برگشت به اسلام ناب و اصیل در کالبد کشورهای اسلامی دمیده شده است ((و ما النصر الا من عندالله)) .

حوزه های علمیه،  اساتید و طلاب ضمن تجلیل از مقام رفیع بیدارگر جهان اسلام،حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به حماسه آفرینان یوم الله سیزدهم آبان ، با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)  تجدید بیعت نموده و مراتب همبستگی خود را با ره پویان تاریخ ساز انقلاب  اسلامی، اعلام می دارد و از آحاد امت اسلامی می خواهد که تا در هم شکستن  پایه های پوشالی استکبار جهانی خاصه شیطان بزرگ و ایادی او به راه خود تداوم بخشند. 

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha