سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز استکبارستیزی بالاترین مصداق نهی از منکر می باشد که رسالت دیروز و امروز و هر روز ماست.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با گرامیداشت تقارن یوم الله 13 آبان با عاشورای حسینی اظهار داشت: پیام نهضت حسینی دقیقاً مقابله با ظلم طاغوت و تلاش در جهت استکبارستیزی می باشد.

وی افزود: بی شک یکی از وظایف مهم هر مسلمانی اهتمام به مساله نهی از منکر است و در این میان سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مصداقی از این مساله می باشد.

عضو خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: هر کسی که حقیقتاً دل در گرو نهضت عاشورا دارد نمی تواند نسبت به مقابله با ظلم مستکبرین عالم و در راس آن ها آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بی تفاوت بماند.

وی همچنین با بیان این که امام خمینی (ره) به خوبی ماهیت پلید آمریکا را شناخته بود که آن را شیطان بزرگ می نامید، گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در شعار بزرگ امام حسین (ع) در روز عاشورا یعنی هیهات مناالذله دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی اضافه کرد: مردم ما از آن جا که از مکتب عاشورا درس گرفته اند در برابر ظالمان و مستکبران عالم و در راس آن ها سردمداران آمریکا، تسلیم و ذلیل نمی شوند و امسال نیز به طور خاص در روز عاشورای حسینی فریاد " هیهات مناالذله" سر می دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الف IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    نوشته شده استاد حوزه علمیه قم .... آقای اسلامی مگه قزوین نیستند؟؟؟