دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
بسیج

در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه برنامه های هفته بسیج مورد تجزیه و تحلیل و تدوین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه به منظور هماهنگی و تدوین برنامه های هفته بسیج، صبح امروز با حضور مدیر و معاونان حوزه کرمانشاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مسئول بسیج طلاب استان و ... در مدیریت حوزه استان تشکیل شد.

از موضوعات مطرح شده در این جلسه، دعوت از ائمه جمعه شهرستان ها، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ها و فرماندهان پایگاههای بسیج خواهر و برادر، مربیان طرح صالحین برای حضور در گردهمایی، روز سوم آذر "روز بسیج" و همچنین حضور کارشناسان اجتماعی و روانشناسی و اساتید اخلاق در محل های نماز جمعه بود.

حضور چشمگیر طلاب بسیجی در برنامه های از قبل پیش بینی شده و راه اندازی ایستگاهای صلواتی در دو حوزه حضرت آیت الله بروجردی(ره) و امام خمینی (ره) نیز به تصویب رسید.

از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج می توان به فضا سازی پایگاههای بسیج طلاب و برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت موضوع "دجال واره" و بررسی آسیب ها و و راه های مقابله با آن، اشاره کرد.

برگزاری یادواره شهدای روحانی در پایگاه شهید مصطفی خمینی مدرسه علمیه حضرت امام (ره)، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدای روحانی استان از برنامه های روز پایانی هفته بسیج در استان کرمانشاه خواهد بود .

در این جلسه همچنین مقرر شد که بسیج طلاب و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در اجرای برنامه از روحانیون و طلاب در سطح استان استفاده کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha