سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 338957
۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
حجاب

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، امر به معروف مبتنی با آموزه های برزگان دینی را راه حلی برای افزایش تاثیرگذاری این فریضه در جامعه دانست .

سردار علی‌اکبر کرمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه با اشاره به جایگاه امربه معروف در جامعه، انجام این فریضه الهی  مبتنی با آموزه های برزگان دینی را راه حلی برای افزایش تاثیرگذاری آن در جامعه دانست و گفت: با عمل به توصیه های بزرگان قطعا این مسئله بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد و باید از این امر بیشترین بهره را ببریم.

وی افزود: امر به معروف راه حل پیش گیرانه از بروز تبعات مشکلات جامعه است وسلامت جامعه و به خصوص سلامت روانی و معنوی جامعه در گرو این است که مردم با امر به معروف و نهی از منکر از بروز نا هنجاری های اجتماعی جلوگیری کنند .

سردار کرمی گفت : اجرای امر به معروف شرایط خاص خود را دارد که آمران به معروف بایستی برای تاثیرگذاری بیش تر به آن آشنا باشندو سعی کنند از بهترین روش و عمل بهره بگیرند؛ باید در این زمینه دقت های لازم بکارگرفته شود تا باعث سرخوردگی یا ایجاد واکنش نادرست در طرف مقابل نگردد.

جانشین دبیرستاد احیا امربه معروف و نهی ازمنکراستان کرمانشاه یادآورشد: راهپیمایی حمایت از آمران به معروف جزو حداقل کارهایی است که در حمایت از این مهم صورت می گیرد و قطعاً در کنار این امر بایستی صدها برنامه دیگر نیز اجرا شود هر چند که در این زمینه اقداماتی در حال انجام است و امیدواریم شاهد برنامه های بیشتر و بهتری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha