سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
روحانیون

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه، از گردهمایی بزرگ روحانیون طرح هجرت 4 استان غربی کشور، با حضور معاون تبلیغ حوزه های علمیه، در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فرد  در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان به ویژه روحانیون بسیجی، با بیان این که تبلیغ که نقش سازنده ای در هدایت و سمت و سو دادن به زندگی و برنامه های افراد و جامعه دارد، گفت: تبلیغ دین و آموزه های اهل بیت(ع) رسالت اصلی طلاب و روحانیون است؛ بنابراین باید به بهترین نحو به این وظیفه عمل کنند و جامعه را هر چه بیشتر به سمت سلامت اخلاقی سوق دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به ساماندهی و هماهنگ سازی برنامه های تبلیغی، افزود: همایش بزرگ روحانیون طرح هجرت غرب کشور، روز یک شنبه، 16 آذرماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، در در محل تالار بعثت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی، تبادل نظر و هم اندیشی در مورد برنامه های تبلیغی و تهذیبی را از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و و ادامه داد: روحانیونی طرح هجرت با شرکت در این همایش، به بیان دیدگاها و برنامه ها پیشنهادی خود در زمینه مسائل تبلیغی و تهذیبی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام محمدی فرد خاطرنشان کرد: در این هم اندیشی حدود 220 روحانی طرح هجرت از استان های کرمانشاه، همدان، ایلام و لرستان گرد هم می آیند و فرصت مناسبی برای تبادل نظر و تجربیات میان آنان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha