سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
سبک زندگی

دوره مقدماتی آموزش مفاهیم دفاع مقدس با عنوان "طلایه‌داران شهادت" ویژه خواهران مبلغه کاروان‌های راهیان نور، در فرهنگسرای پایداری مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی صادقی، مدیر فرهنگسرای پایداری، صبح امروز در آغاز این دوره آموزشی، گفت: افرادی که به عنوان مبلغ در برنامه "طلایه‌داران شهادت" راهیان نور شرکت می‌کنند، با سایر سفرهای تبلیغی متفاوت است، زیرا مبلغان به همراه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در ترویج ارزش های دفاع مقدس، ادامه داد: طلاب باید در راهیان نور، فرهنگ شهادت و ایثار و سبک زندگی اسلامی را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

مدیر فرهنگسرای پایداری خاطرنشان کرد: در سال جاری اعزام مبلغان با همکاری سازمان تبلیغات و همچنین دفتر تبلیغات اسلامی، بصورت منسجم و براساس ظرفیت‌های در نظر گرفته شده صورت می‌گیرد.

صادقی در پایان، ارتقای سطح برنامه‌های تبلیغی کاروان‌های راهیان نور، آشنایی بیشتر مبلغان با حوزه دفاع مقدس و تقویت برنامه‌ها را از اهداف این دوره آموزشی اعلام کرد.

برپایه این گزارش، برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی تبلیغ و روایتگری، آشنایی اجمالی مبلغان با دفاع مقدس و نحوه ارتباط گیری با مخاطبان از برنامه های دوره مقدماتی آموزش مفاهیم دفاع مقدس ویژه خواهران مبلغه راهیان نور با عنوان "طلایه‌داران شهادت" است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha