جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طلاب جدید الورود

همایش بزرگ طلاب جدیدالورود حوزه علمیه تهران، با سخنرانی امام جمعه موقت تهران، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در این همایش صبح امروز که با حضور مدیران حوزوی و طلاب خواهر و برادر جدیدالورود، در مصلای شهر ری، درحرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر حوزه علمیه استان تهران، در سخنانی با اشاره به ضرورت توجه طلاب به زی طلبگی، گفت: طلاب به عنوان سربازان امام عصر(عج) باید با جدیت در تحصیل علم و تهذیب نفس، سرباز واقعی حضرت باشند.

وی همچنین عدم وابستگی به دنیا را از الزامات طلبگی خواند و تصریح کرد: طلاب باید از فرصت تحصیل در حوزه نهایت استفاده را ببرند و سرگرم وسائلی چون اینترنت، موبایل و ... نشوند.

قرائت میثاق نامه طلبگی، برنامه بعدی این همایش بود که طلاب جدیدالورود بصورت دسته جمعی آن را قرائت کردند و با حضرت ولی عصر(عج) پیمان بستند که سرباز واقعی آن حضرت و مدافع اسلام ناب باشند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران، یکی دیگر از برنامه های همایش بزرگ طلاب جدیدالورود حوزه علمیه تهران بود که در سخنانی با تبیین الزامات طلبگی، طلاب را به جدیت در کسب علم و توجه ویژه به اخلاق اسلامی توصیه کرد.

انتهای پیام 3/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha