جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت:تشکیل دبیرخانه مدیریت جهادی در قم برای اجرای طرح‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی، پاسخ عملی به ندای برحق مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری بعدازظهر پنجشنبه در جمع معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در قم  اظهار کرد: فعالیت دبیرخانه مدیریت جهادی تا پایان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ادامه خواهد داشت و امیدوارم دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها موثر واقع شود.

وی با اشاره به پیگیری طرح‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی در این دبیرخانه، گفت: حضور معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در این دبیرخانه برای پیگیری و اجرای طرح‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی نشان می‌دهد که سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به شعار امسال بی‌تفاوت نیست.

حجت‌الاسلام اسکندری از معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور خواست گزارش فعالیت‌های جهادی دستگاه متبوع خود را به دبیرخانه ارائه دهند تا پس از جمع‌بندی و تدوین به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ارائه شود.

وی در اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: اگر آثار آیت‌الله العظمی جوادی آملی به دلیل عمق علمی و رگه‌های اخلاصی که دارد در مراکز آموزش عالی تبیین شود بدون شک تاثیرگذار خواهد بود.

جشنواره ملی ملکوت بر مبنای کتاب قرآن در قرآن آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی برگزار می‌شود. این جشنواره از ۲۵ شهریور ۹۳ کلید خورد و زمان پایان مهلت ارسال آثار آن 25 دی ماه 1393 است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha