یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
علی عباسی - قزوین

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین از برگزاری کارگاه آموزش روان شناسی تبلیغ برای بانوان مبلغه مدارس امین این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه بانوان مبلغه مدارس امین  که  در مدارس مختلف استان فعالیت تبلیغی انجام می دهند برگزار می شود.

وی افزود: مبلغان مدارس طرح امین، روحانیونی با مدرک سطح دو حوزه هستند که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت تمام وقت مسئولیت تربیتی و تقویت باورهای دینی دانش آموزان مدارس را بر عهده دارند.

وی گفت: این کارگاه، روز دوشنبه از ساعت 8 صبح با حضور 10 نفر از بانوان مبلغه مدارس امین در محل مرکز مدیریت حوزه قزوین برگزار و مدرس این دوره هم حجت الاسلام سید مصطفی موسوی از مشاوران حوزه علمیه قزوین خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: به دلیل اینکه مبلغان مدارس امین با  دانش آموزان نوجوان  در ارتباط هستند لازم است تا با شیوه های رفتاری و ارتباط با این گروه سنی که قشر خاصی هم هستند آشنا باشند تا بتواند با کمک گیری از شیوه های صحیح ارتباطی  در زمینه های مختلف به دانش آموزان کمک کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین،  آموزش روش های صحیح ارتباطی، آموزش روش های برخورد روان شناسانه و تقویت مهارت های ارتباطی  با دانش آموزان را از جمله اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha