شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام محمود نوذری

حوزه / عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برای آن که شاهد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم، بیش از هر چیز به ابزارهای فرهنگی نیازمندیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری  در جمع بسیجیان درباره تمدید مذاکرات هسته ای و لزوم توجه جدی مسئولان به اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: بی شک امروز تلاش همه جانبه در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، لازمه توفیق کشور ما در مقابله با نظام سلطه جهانی است.

وی همچنین بر لزوم مشارکت جدی مردم و همیاری مسئولان در این راستا تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به روشنی، سیاست ها ، چارچوب ها و بایسته های مدنظر در اقتصاد مقاومتی را به قوای سه گانه اعلام کرده اند و مسئولان باید برای عملیاتی سازی منویات و مطالبات به حق مقام معظم رهبری، مجاهدت و تلاش کنند.

این محقق و پژوهشگر حوزوی ادامه داد: برای این که اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف به ثمر نشسته و نتایج آن حاصل شود، نیاز به ابزارهای فرهنگی در راستای فرهنگ سازی در جامعه هستیم که در این باره حوزه های علمیه و دانشگاه ها و نیز نهادهای فرهنگی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه حوزه های علمیه نیز که دغدغه کار فرهنگی دارد به این مساله توجه جدی نشان داده اند، اما مهم آن است که یک نوع هماهنگ سازی و یکپارچه سازی صورت گیرد تا فرهنگ سازی در این رابطه به منصه ظهور رسیده و شاهد بروز نتایج مطلوب در عرصه اقتصاد مقاومتی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha