یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مکارم

حوزه / حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از تشکیل دبیرخانه دائمی مقابله با جریان‌های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام برای گفتگوی مستمر با علمای جهان اسلام خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، این مرجع تقلید در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام والمسلمین  عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم - که از این مرجع تقلید به دلیل برگزاری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری و افراطی قدردانی کرده - آورده است: مرقومه گرامی که از اظهار محبت جنابعالی نسبت به کنگره جهانی خطر جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام حکایت می‌کرد رسید و بسیار متشکر شدم.

در این نامه آمده است: حقیقت این است آنچه انجام شد بیش از انتظار ما بود، گویی یک دست الهی آن را هدایت می کرد(الحمدلله) به هر حال بزرگواری شما را فراموش نخواهم کرد.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کردند: الان گفتگوی آن را داریم که دبیرخانه دائمی برای آن تشکیل شود و ارتباط ما با علمای جهان اسلام مستمر باشد.

کنگره جریان‌های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام که دوم و سوم آذرماه به ریاست آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و دبیری علمی آیت‌الله العظمی سبحانی با حضور شخصیت‌های علمی و علمای بیش از 80 کشور جهان در قم برگزار شد، بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha