یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حسن مولایی

حوزه/ مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه گفت: به لطف الهی فرصت و عرصه خوبی در بستر بسیج بویژه بسیج رسانه فراهم آمده تا شاهد همگرایی و هم افزایی رسانه های جمعی در استان قم باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مولایی طی سخنانی در جلسه شورای همفکری و راهبردی بسیج رسانه استان قم که در  سالن جلسات خبرگزاری حوزه  برگزار شد، با اشاره به این که باید رویکرد کلان رسانه در قم دینی باشد، اظهار داشت: در خیمه بسیج به ویژه بسیج رسانه، بستر و جایگاه بسیار خوبی فراهم شده تا به دور از نگاه های سیاسی بتوان در راستای اهداف و مقدسات نظام و انقلاب فعالیت کرد.

وی افزود: با وجود همه تلاش ها و فعالیت ها در عرصه کارهای دینی به قدری کم کار کرده ایم که گویا کار رسانه ای انجام نشده است و این مسئله ضرورت همت صدچندان ما را می طلبد.

مدیر رسانه رسمی حوزه های علمیه ابراز داشت: آنقدر بار زمینه مانده درباره رسانه دین و اهل بیت(ع) وجود دارد که باید بیش از اینها بر تلاش و دغدغه رسانه ای خود افزود و فعالیت بسیجیان اهل رسانه در این زمینه می تواند بسان نقطه عطفی باشد.

*قم آشیانه اهل بیت(ع) است

مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه با تاکید بر اینکه قم آشیانه اهل بیت(ع) است و نگاه جهانی به آن وجود دارد خاطرنشان ساخت: تنها نباید رسانه های مربوط به حوزه دین به فعالیت دینی بپردازند؛ بلکه بر هرکدام از رسانه های شهر مقدس قم لازم است که دارای نگاه و رویکرد دینی باشند که الحمدلله غالبا همینطور است.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی بیان داشت: به لطف الهی فرصت و عرصه خوبی در بستر بسیج بویژه بسیج رسانه فراهم آمده تا شاهد همگرایی و هم افزایی رسانه های جمعی در استان قم باشیم و امیدواریم روز به روز هرچه بهتر برکات و دستاوردهای آن را مشاهده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha