دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محمد جواد قنبربیگی

حوزه/ امام جمعه شهرستان دره شهر، در یک اقدام ابتکاری و در راستای خودکفایی اقتصادی، زیر زمین منزل خود را به کارگاه تولید و پرورش قارچ اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ایلام، حجت الاسلام محمد جواد قنبربیگی، امام جمعه شهرستان دره شهر استان ایلام، در یک اقدام ابتکاری و در راستای خودکفایی اقتصادی، زیر زمین منزل خود را به کارگاه تولید و پرورش قارچ اختصاص داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1393 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: به طور قطع تدبیر حکیمانه ای است که از سوی رهبر معظم انقلاب متناسب با تهدیدات و فرصت هایی که کشور در سطح ملی و فراملی داشته، اتخاذ شده و ما هم به عنوان سربازان و لبیک  گویان به فرامین مقام معظم رهبری، تلاش و کوشش خود را برای محقق شدن این مطالبه به حق به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام قنبر بیگی افزود: باید با فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در میان مردم و مسوولان، بستر اجرای اقتصاد مقاومتی را در منطقه ایجاد کرد.

امام جمعه دره شهر همچنین از توسعه این کارگاه  با همت خیرین در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مشتری IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    لااااااااااااااااایک
  • علیرضا احمدی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    در فرارو اسم ایشان مجتبی و در اینجا اسمشان را محمدجواد نوشته اند درحالیکه نام اصلی ایشان پژمان است تعبیر خودکفایی اقتصادی تعبیر جالبی نیست. ایشان این کار را با هدف ترویج و آموزش کار اقتصادی به جوانان و نشان دادن الگویی برای کار انجام داده اند نه خودکفا شدن خودشان در بعد اقتصاد!!!