یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خوزستان

حوزه/ در دومین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان، بر لزوم اهتمام ویژه بانوان طلبه نسبت به ترویج فرهنگ انقلابی و دینی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سلطانی، پیش از ظهر امروز در دومین اجلاسیه مسئولین مدارس علمیه خواهران خوزستان، بر استفاده مدیران مدارس از الگوی مدیریتی امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین روش ها برای مدیریت در امور دینی، استفاده از شیوه مدیریتی امام راحل(ره) است که این شیوه در سخنان مقام معظم رهبری نیز به روشنی عیان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، تلاش همه جانبه برای انجام دستورات الهی را از ویژگی های یک مدیر موفق حوزوی برشمرد و ابراز داشت: مدیران مدارس علمیه خواهران وظیفه سنگین تربیت بانوانی را برعهده دارند که قرار است نسل های بعدی انقلاب را تربیت کنند، پس باید با همه توان در این راستا تلاش کنید.

حجت الاسلام آل مبارک، رئیس صندوق قرض الحسنه دفتر تبیلغات اسلامی خوزستان نیز در این همایش به ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: خوشبختانه صندوق قرض الحسنه هم اکنون موفق به اعطای چندین هزار وام بدون سود و کارمزد با استفاده از سپرده های اندک طلاب و روحانیون شده است که این روش با استفاده از بانکداری اسلامی بوده و می تواند در آینده جایگزین مناسبی برای روند بانک های سراسر کشور شود.

سخنرانی حجت الاسلام کلاه کج، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، از  دیگر برنامه های این اجلاسیه همایش بود که در سخنانی با اشاره به نقش حوزه های علمیه خواهر در سطح استان، تصریح کرد: به یقین رسالت حوزه های علمیه خواهر در خوزستان، سنگینی بوده و باید نسبت به هدایت دختران و بانوان این استان پهناور فعالیت های گسترده ای را انجام دهند.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش از مدیران برتر مدارس علمیه خوهران خوزستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha