سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: مستکبران در اوج ذلت و درماندگی، حرکت های مذبوحانه ای را در سطح جهان علیه مسلمانان آغاز کرده اند که تخریب چهره نورانی اسلام و ترویج شیعه هراسی از اهم آنها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، امروز در اجتماع دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه شمس تبریزی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شده بود، اظهار داشت: در روایتی از پیامبر اکرم(ص)نقل شده که در آخرالزمان مردمانی از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه را برای حکومت جهانی امام عصر(عج) فراهم می سازند.

وی تصریح کرد: با تحلیل شرایط موجود و ضمیمه کردن روایاتی که در ارتباط با شهر قم وارد شده است که در آخرالزمان مرکز علم خواهد شد و علوم الهی از این شهر به کل جهان خواهد رسید، چنین برداشت می شود که انقلاب و قیام ملت متعهد ایران، زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهند بود.

وی ادامه داد: اگر اتفاقات و حوادث موجود منطقه و سطح جهان را به درستی تحلیل کنیم، خواهیم دید که زمینه های حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) با گسترش فرهنگ و آموزه های انقلاب اسلامی در حال فراهم شدن است.

امام جمعه خوی، پیروزی انقلاب اسلامی به نام دین در اوج ناباوری جهانیان، شکست خوردن مکتب های مادی و ساخته دست بشر اعم از سوسیالیسم و کاپیتالیسم، بیداری اسلامی در خاورمیانه و سایر مناطق جهان، صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به مناطق مختلف و در نهایت سرخوردگی مردم جهان از حاکمان کشورهای خود را از زمینه های قیام امام عصر(عج) برشمرد و افزود: این عوامل زمینه را برای حاکمیت دین مقدس اسلام فراهم می سازد، به شرط آن که ما بتوانیم این شرایط را درست مدیریت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکوری با اشاره به برنامه های جدید استکبار علیه اسلام و مسلمین، خاطرنشان کرد: مستکبران در اوج ذلت و درماندگی، حرکت های مذبوحانه ای را در سطح جهان علیه امت اسلامی آغاز کرده اند که تخریب چهره نورانی اسلام، ترویج شیعه هراسی، مسلح کردن جریان های تکفیری، مقابله با مقاومت اسلامی، تلاش برای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی، به وجود آوردن کمربند امنیتی برای اسرائیل و در نهایت ترویج فساد و منکرات در جوامع اسلامی از جمله اقدامات استکبار جهانی علیه اسلام است.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha