چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 350822
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

امام جمعه خوی گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با مدیریت جنگ، استکبار جهانی را از دستیابی از اهداف شوم خود باز گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری در جلسه هیئت رزمندگان، اظهار داشت: رزمندگان کسانی هستند که در دوران غربت انقلاب اسلامی همچون مولای خود امام حسین(ع) از جان خویش گذشتند و به دفاع از اسلام، نظام اسلامی و کشور پرداختند همچنین مدت 8 سال دفاع مقدس را با زیبایی تمام مدیریت کردند و استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: خیل عظیمی از آنان به فیض شهادت رسیدند، عده بسیاری جانباز شدند و تعدادی هم سالم برگشتند، ولی طبق فرموده خداوند متعال در قرآن همه مأجور هستند،« مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» از ميان مؤمنان مردانى‏ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنان در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

وی خطاب به رزمندگان حاضر در جلسه اذعان داشت: امروز شما صاحبان انقلاب هستید نباید خود را در حاشیه فرض کنید بلکه باید در متن مسائل جامعه بوده و جهت انجام وظایف و رسالت های انقلابی خود از تمامی ظرفیت های جایگاه رزمندگی استفاده کنید.

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهری پرداخت و از عدم پیشرفت کارهای اساسی بویژه در زمینه سرمایه گذاری های کلان از کارشکنی ها و هوای نفس ها و تنگ نظری ها به شدت گلایه کرد و تصریح کرد: مادامی که این فرهنگ در جامعه تغییر پیدا نکرده کارها پیش نخواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha