جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
م

حوزه/ همایش تجلیل از مرحوم آیت الله حاج میرزا ابراهیم خویی از شهدای برجسته مشروطه و بزرگترین واقفان استان آذربایجان غربی، 14 اسفند ماه در شهرستان خوی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، دومین جلسه هماهنگی همایش تجلیل از مرحوم آیت الله حاج میرزا ابراهیم خویی از شهدای برجسته مشروطه و بزرگترین واقفان استان آذربایجان غربی و خوی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، امام جمعه، فرماندار خوی و دیگر مسئولان شهرستان خوی، در دفتر امام جمعه تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری در این جلسه با اشاره به جایگاه این عالم شهید، ابراز داشت: ایشان از شاگردان برجسته مرحوم شیخ مرتضی انصاری و بزرگترین واقف منطقه و شاید کشور می باشد، كه تاکنون مهجور مانده است.

امام جمعه خوی، قدرشناسی از شخصیت ها و بزرگانی که مردم تدین خود را مدیون آنان هستند، وظیفه همگانی دانست و افزود: وظیفه داریم شخصیت، خدمات و موقوفات شهید آیت الله حاج میرزا ابراهیم خویی را به جامعه معرفی کنیم، البتهكه در اين ميان اوقاف استان رسالت سنگین تری بر عهده دارد.

برپایه این گزارش، در این جلسه تصمیم گرفته شد، همایش تجلیل از این عالم شهید و واقف بزرگ، روز 14 اسفند، با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان استانی، در خوی برگزار شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha