دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) گفت: اگر بخواهیم در مسیر انقلاب باشم و راه را گم نکیم و ثابت قدم بمانیم باید راه نائب برحق ولی عصر (عج) که همان مسیر ولایت است را گم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار عظیم ابراهیم پور  سه شنبه شب در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا(ع) منطقه پردیسان قم اظهارداشت: در طول 35 سال گذشته که آموزه های اسلامی و معارف اهل بیت(ع) به واسطه رهبری امام خمینی(ره) و ریختن خون پاک هزاران شهید در 22 بهمن 57 به ثمر نشست، حوادث بسیاری از روی کینه و عناد از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب بر این کشور تحمیل شد که نمونه آن جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و دانشمندان ایرانی و تیر آخر کمانشان تحریم های ظالمانه است.

وی افزود: اگر به پشت سر و به وقایع این سالها نگاه کنیم، بی درنگ درمی یابیم که چرخه کشور با این وقایع نه تنها متوقف نشد، بلکه جهادی تر پیگیری و به سرعت گسترش پیدا کرد.

سردار ابراهیم پور بیان داشت: ولایتمداری، عدم یأس و نومیدی، خود اتکایی و تکیه بر باورهای ایمانی، تنها عوامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای بیش از پیش امت اسلام در برابر هجمه های گسترده دشمنان است.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تأثيرپذيری كشورهای ديگر به ویژه كشورهای اسلامي از انقلاب اسلامی اظهارداشت: پس از حمله آمريكا به عراق در سال ١٣٨١ ، اكثر كشورهای جهان تظاهرات ضد آمريكايی برگزار كردند كه يک پنجم آنها اين شعار را می دادند: شيطان بزرگ آمريكا! يعنی ٢٤ سال بعد از امام (ره) مردم دنیا هم با اين شعار همنوا شدند، امروز  از كشور جهان در قم طلبه داريم. طلبه هايی مثل سيد شاكر قرقيزستانی كه جواب دعوت رئيس جمهور كشورش را با اين جمله داد: اگر من به قرقيزستان برگردم بايد منتظر يک انقلاب اسلامی در آنجا باشيد. طلبه هايی مثل دكتر والدين اتريشی كه در كشورش مناظره های سنگين برگزار می كند و چند استاد دانشگاه را هم توانسته شيعه كند.

انتهای پیام  17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha