شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 344867
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
نیروهای بحرین

حوزه/ طارق خوری می گوید: وقتی شنیدم نظام بحرین قرار است نیروهای خود را برای حمایت از اردن در جنک با داعش اعزام کند، به یاد برخی نمایندگان پارلمان بحرین افتادم که در سوریه در کنار داعش می جنگیدند.. آیا بحرین با اینها هم جنگید؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به تازگی نظام بحرین نیروهای ارتش خود را برای پشتیبانی از ارتش اردن در جنگ با داعش به این کشور اعزام کرده است. این اقدام تعجب برانگیز از سوی نظامی ضعیف و بی پشتوانه همچون نظام بحرین که این روزها از سایه خود نیز در هراس است، موجب شگفتی برخی ناظران شد. در این زمینه طارق خوری از نمایندگان پارلمان اردن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با لحنی تمسخر آمیز می نویسد: عجایب دنیا تا کنون هفت تا بود که اکنون هشت تا شد و بحرین نیروهای خود را برای حمایت از اردن اعزام می کند.

طارق خوری می گوید: وقتی شنیدم بحرین قرار است نیروهای خود را برای حمایت از اردن در جنک با داعش اعزام کند، به یاد برخی نمایندگان پارلمان بحرین افتادم که در سوریه در کنار داعش می جنگیدند.. آیا بحرین با اینها هم جنگید؟

وی افزود: همچنین به یاد این افتادم که در همین بحرینی که قرار است با تروریست ها بجنگد، چندی پیش عادل المعاوده نایب رییس پارلمان بحرین و تعدادی از نمایندگان دیگر این کشور در کنار تروریست های سوریه جنگیده اند... پس بهتر است بحرین اول با نمایندگان خود بجنگد بعد به ما کمک کند.

لازم به ذکر است که نمایندگان برجسته جمعیت سلفی الإصالة برای حمایت از تروریست های سوریه به سوریه رفته بودند که بحرین هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha