شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مصطفی پورمحمدی

اگر از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم، ابزار تحریم ناکارآمد و بی اثر خواهد شد، اما تا کنون به گونه ای عمل کرده ایم که موجب آن شده تا دشمن دست به تهدید و تحریم بزند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی، در مراسم رونمایی از کتاب "مبانی دینی اقتصاد مقاومتی" با قدردانی از نگاه درون دینی آیت الله نعیم آبادی به اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی مهمترین موضوع کشور و نیاز جدی محسوب می شود و نه تنها اقتصاد، بلکه امنیت و سیاست ما به این رویکرد وابسته است؛ همانگونه که مقام معظم رهبری به تعابیر مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند.

وزیر دادگستری، مصرف و مصرف گرایی را محور اصلی بحث کتاب مبانی دینی اقتصادمقاومتی عنوان کرد و افزود: در این کتاب مقولات مهمی از جمله شکر، احسان و قناعت و رفتار مصرفی، فرهنگ مصرف و پیامدهای اجتماعی آن با نگاهی متفاوت، عمیق و عمل گرایانه ارائه شده است.

وی با بیان این که مصرف گرایی، یکی از آسیب‌های عمده جامعه است و مقام معظم رهبری بارها به این نکته پرداخته‌اند،گفت: اگر امروز ما با همین وضعیت در برنامه ریزی و اجرا، فرهنگ مصرفی را اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد اما در شرایط کنونی آمارها نگران کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به وضعیت اقتصادی و میزان تورم در کشور گفت: اگر از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم ابزار تحریم ناکارآمد و بی اثر خواهد شد، اما تا کنون به گونه ای عمل کرده ایم که موجب آن شده دشمن دست به تهدید و تحریم بزند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha