شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم، عمل به اقتصاد مقاومتی را نسخه مقابله با مشکل بیکاری به ویژه در رابطه با فارغ التحصیلان دانشگاهی برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عیسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم تبریز با ایشان در خصوص مساله اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: اگر می خواهیم روی پای خود بایستیم و از فشارها و هجمه های دشمن، کمترین تاثیر را بپذریم ، چاره اش تنها عمل به اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بارها در سال های اخیر متذکر شده اند.

وی افزود: طبعاً بخشی از مشکلات اقتصادی فعلی در کشور مربوط به تحریم هاست؛ ولی باید توجه داشت که بخشی هم مربوط به خودمان است که باید در این عرصه به اقتصاد مقاومتی تکیه کرده و مولفه های آن را اجرایی کنیم.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت تولید ملی و مقابله با واردات بی رویه گفت: برای غلبه بر مشکل بیکاری به خصوص در رابطه با فارغ التحصیلان دانشگاهی می بایست، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار اول خود قرار دهیم، چرا که با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند و بهره گیری از ظرفیت عظیم نیروی انسانی متخصص می توان بر مشکلات فائق آمد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha