یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
12

حوزه/ برنامه نمایش فیلم همراه با سخنرانی استاد مفتاح فوزی رحمت، عضو شورای سازمان اهل بیت اندونزی (ایجابی) و مدیر مجتمع آموزشی نمونه شهید مطهری اندونزی در شهر سومدانگ واقع در استان جاوه غربی برگزار گردید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز یکشنبه، 26 بهمن ماه 93، در این برنامه، ابتدا فیلم مربوط به زندگی امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته شد و حاضران با توجه کامل فیلم را مشاهده نمودند، سپس استاد مفتاح به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشور اسلامی است که نتیجه مبارزه همه ملت از مردم تا روحانیون به رهبری امام راحل ره و نیز خون شهدا می باشد. امام خمینی ره با قيام خود درمقابل طاغوت، تعليم سازندگى به بشر داد، و راه سقوط ظالم و شكستن‏ ستمكار را به فدايى دادن و فدايى شدن دانست که اين خود سرلوحة تعلميمات اسلام براى ملتها تا آخر روزگار است.

استاد مفتاح گفت: چنین تعلیماتی را نمی توانیم در غیر از تعلیمات حسینی یافت نماییم. قیام امام حسین (ع) الهام بخش قیام های بزرگ جهان بوده است و خواهد بود. امام حسین (ع) درس هایی و عبرت هایی نامحدود را به بشر آموخت و این درس ها و عبرت ها توسط امام خمینی (ره) به ملت ایران و ملت های مسلمان و جهان بازگو شد. و حتی خود امام راحل ره آن را جامه عمل پوشاند و به تمام جهان نشان داد.

وی افزود: یکی از موفقیت های امام ره پرورش روح شهادت در نفوس ملت ها، به ویژه ملت ایران است که این روحیه در پیروزی انقلاب و پایداری آن نقش به سزایی دارد و در یک عبارت، انقلاب اسلامی و ادامه آن از قیام امام حسین (ع) و عشق نشأت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha