جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
18

حوزه/ نظام بحرین تصور می کند که انتقال ده ها هزار اتباع بیگانه به بحرین و اعطای تابعیت بحرینی به آنها موجب دوام حکومت آنها بر این مردم می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در مورد پیامدهای سیاسی سازی تابعیت  بحرینی توسط نظام بحرین هشدار داد و گفت: این جنایت پیامدهای اجتماعی و سیاسی در پی دارد و با قوانین مدنی و اجتماعی منافات دارد و علاوه بر این برای جامعه اصیل بحرین فاجعه آفرین خواهد بود.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه ای به این مناسبت گفت: نظام بحرین تصور می کند که انتقال ده ها هزار اتباع بیگانه به بحرین و اعطای تابعیت بحرینی به آنها موجب دوام حکومت آنها بر این مردم می شود که البته این اقدام نشان می دهد که عقل آل خلیفه از تاریخ بی خبر است و از عبرت های تاریخ درس نگرفته است.

این ائتلاف ضمن اعلام همدردی با خانواده بحرینی که به تازگی مورد هجمه بیرحمانه یکی از همین اتباع خارجی قرار گرفته تاکید کرده که هرچه زودتر باید با این پدیده برخورد شود و جلوی آن با قدرت گرفته شود و با نظامی که این بیگانگان را به بحرین آورده برخورد شود.

در این بیانیه تاکید شده که تمام گروه ها و مردم بحرین باید در برابر اعطای تابعیت سیاسی به اتباع بیگانه با قدرت و از طریق راه های قانونی مقابله کنند و از انتشار این فساد در کشور خودداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha