شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار نقدی

حوزه/ سردار نقدی با تأکید بر این که وحشت استکبار جهانی از وحدت مسلمین و محور مقاومت کشورهای منطقه، که ایران است، گفت: به یقنین این وحدتی که سبب مقاومت کشورهای منطقه همچون فلسطین و عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی شده، می تواند ریشه استکبار جهانی را نابود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، پیش از ظهر امروز در کنگره بین الملی جهاد عشایر، با اشاره به استقامت مردم کشورهای آزادی خواه جهان در مقابل دولت مردان کافر و ظالم، اظهار داشت: امروز مردم کشورهای عربی و آزادی خواه جهان با دستان خالی در خیابان های کشورهای خویش حضور یافته و علیه حاکمیت فاسد شعار سر می دهند.

وی با تأکید بر این که وحشت استکبار جهانی از وحدت مسلمین و محور مقاومت کشورهای منطقه که ایران است، اظهار داشت: به یقنین این وحدتی که سبب مقاومت کشورهای منطقه همچون فلسطین، عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی شده، می تواند ریشه استکبار جهانی را نابود و مارا به پیروزی رساند تا برای این مهم باید بیدار بود و فریاد وحدت را تحت لوای ولایت فقیه بلند کرد.

شیوه جدید نبرد دشمن

سردار نقدی، با اشاره به شیوه جدید نبرد دشمن، گفت: دشمن بارها در نبرد با نیروهای ولایت مدار ایران به این مسأله که نمی شود از باب نظامی وارد عمل شد، پی برده و به همین دلیل نیز نقشه ورود از درب ایمان و عقاید مردم را کشیده و امروز با ابزار هنر و رسانه در تلاش برای از بین بردن اندیشه های پاک جوانان این مرز و بوم است.

اختلاف و دو دستگی دیگر روش نوین دشمن

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به حربه دیگر دشمن علیه مسلمانان، تصریح کرد: ایجاد اختلاف و دو دستگی میان صفوف مسلمین دیگر حربه دشمن کافر بود که البته آنها طعم تلخ شکست را از وحدت مسلمانان چشیده‌اند و این وحدت آنها را وا داشت تا با حیله و نیرنگ به ایجاد اختلاف میان مسلمانان روی آورند.

نبرد آگاهانه جهادگران عشایر خوزستان

وی به نبرد آگاهانه جهادگران عشایر خوزستانی علیه استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: این مردمی که در رسانه ها آنها را می بینید، مردمی هستند که با دست خالی در تظاهرات شرکت می‌کنند و البته توقع دارند که نیروهای مقابل نیز از سلاح گرم استفاده نکند و بیشتر اوقات شاید این اتفاق نیفتد، اما اگر به جهاد عشایر مردم خوزستان نگاهی بیاندازیم، پی می بریم که این غیور مردان ضمن اینکه یقین داشتند که نیروهای مقابل از سلاح گرم استفاده می کنند، اما باز هم برای تبعیت از فرمان ولی فقیه زمان خویش در میدان حاضر شدند.

شعار جهادگران عشایر در کشورهای عربی!

سردار نقدی، با اشاره به شعارهای عشایر عرب و انتقال این پیام تا دوران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عشایر عرب با چوب و چماق خود به جنگ سلاح گرم رفتند و با سر دادن شعارهایی همچون «توپخانه بهتر است یا چماق من؟» بر دشمن پیروز شد و پیام و هدف آنها، امروز به انقلاب اسلامی رسید و همچنان نیز در سراسر جهان در حال گسترش است به طوری که در کشورهای یمن و عراق نیز شاهد آن هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، به فلسفه و آرمان درونی شعار «الطوب أحسن لو مگواری»، اشاره کرد و گفت: پیام این شعار این است که وقتی پای فتوای جهاد پیش آید، به هر قیمتی به میدان می‌آییم و تمام قد مقابل مستکبران می‌ایستیم؛ چرا که مسأله، مسأله تکلیف و انجام وظیفه است.

وی با تأکید بر این که در برهه کنونی همچون گذشته هیچ چیز نمی تواند مانع جهاد ما شیعیان شود، اظهار داشت: خوشبختانه پیام جهادگران عشایر خوزستان که همان تبعیت از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر متجاوزان بود، امروز در عراق، لبنان، غزه و یمن صادر و هم اکنون عملی شده است.

سردار نقدی، در پایان سخنان خود، گفت: امروز حراست از این میراث معنوی امت اسلامی و این تاریخ باشکوه جهاد عشایر عرب مستلزم رعایت «استمرار ایمان و معنویت مردم» و «مقابله با رسانه دشمن» است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha