شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد کلاه کج

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از برگزاری همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه، در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام محمد کلاه کج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با اعلام خبر برگزاری همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه در اهواز، اظهار داشت: این همایش ویژه آن دسته از طلابی است که در از دی ماه 92 تا دی ماه 93 ازدواج کرده اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: بالابردن سطح مهارتی زوج های جوان و ارتقاء آگاهی های آنان در خصوص زندگی مشترک از اهداف برگزاری همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه است و در نظر داریم پس از اتمام این همایش، هدایایی از سوی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به رسم یادبود به آنها اهداء شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد: در این همایش که با حضور بیش از 320 زوج خوزستانی برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، روانشناس و از اساتید حوزه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش، گفت: همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه، صبح جمعه از ساعت 9 لغایت 16 در دو نوبت صبح و عصر، در سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام کلاه کج در پایان با تأکید بر این که یکی از معضلات امروز جامعه، بالا رفتن سن ازدواج است، ابراز داشت: خوشبختانه این مسئله تا کنون در حوزه های علمیه و میان طلاب سرایت نکرده، البته مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان برای این مهم برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته، تا طلاب بتوانند ضمن فراگیری آموزشی های لازم، مردم را نسبت به آسیب های افزایش سن ازدواج آگاه کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha