سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بصیرت

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی استان فارس گفت: جایگاه رفیع روحانیت امروز در جامعه مشخص است و بدخواهان نظام می‌دانند نفوذ کلام این قشر تا کجاست و آنها برای ضربه زدن به روحانیت برنامه‌ریزی و دسیسه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از یاسوج، حجت‌الاسلام غلام‌حسین سبحانی‌نیا، در همایش «روحانیت بصیریت سیاسی و اجتماعی؛ ضعف‌ها و قوت‌ها» که با حضور طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه، اظهارداشت: امروز دشمن به نفوذ کلام و نقش روحانیت پی برده‌است، اگر این انقلاب به این عظمت بوجود آمد و دنیا را متحول ساخت به دلیل روشنگری و حضور روحانیون و امام راحل بود که الان به عنوان شجره طیبه‌ای در تمام دنیا نورافشانی می‌کند.

دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی استان فارس با بیان اینکه روحانیت از دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن نیز بی‌بهره نخواهد بود، بیان کرد: دشمنان قصد دارند با اعمال شیطانی به قشر روحانیت که در بین مردم دارای تقدس هستند، نفوذ و اهدافی که دارند، دنبال کنند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا بیان کرد: پرچم هدایت و روشنایی امروز در دستان مقام معظم رهبری است و ما باید به تبعیت از آن در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه روحانیت مسیر، ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌شناسد، تصریح کرد: جایگاه رفیع روحانیت امروز در جامعه مشخص است و بدخواهان نظام می‌دانند نفوذ کلام این قشر تا کجاست و آنها برای ضربه زدن به روحانیت برنامه‌ریزی و دسیسه می‌کنند.

دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی استان فارس تاکید کرد: روحانیون باید جایگاه خودشان و اینکه کلامشان تا کجا نفوذ دارد را بشناسند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا ادامه داد: امروز جنگ ما با دنیا، جنگ هسته‌ای و حقوق بشر نیست بلکه جنگ بر سر ولایت است، نوک پیکان دشمنی استکبار فقط به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همانطوری که حوزه علمیه مورد توجه دوستداران اهل بیت (علیهم اسلام) است، مورد توجه دشمنان نیز هست. حوزه‌های علمیه مرجع تشیع می‌باشد و این مسئولیت سنگینی را بر دوش بکشیم.

دادستان ویژه روحانیت قضایی استان فارس به انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و گفت: روحانیون نباید تحت‌الشعاع مسائل و سیاسیون قرار بگیرند و نباید برای فرد یا گروه خاص تبلیغ کنند، البته هر فردی دارای نظر و دیدگاه خاصی است، منتها روحانیت باید فراتر از جناح‌ها باشد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا تاکید کرد: در انتخابات محور ولایت و رهبری است و روحانیت باید مسیر درست را انتخاب کند.

دادستان ویژه روحانیت قضایی استان فارس گفت: رفتار روحانیت زیر ذره‌بین است و بنابراین مراقبت رفتارهایمان باشیم، صلاحیت علمی و ایمانی این قشر از جامعه بسیارحائز اهمیت است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha