شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعزام طلاب

حوزه / معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام 700 مبلغ ایام فاطمیه به نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه 700 مبلغ بومی  و غیر بومی اعم از مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان لرستان از جمله مساجد حسینیه ها، تکایا هیات مذهبی  و کانونهای تبلیغی اعزام می شوند گفت : این مبلغان برای اعزام اطلاعات خود را در سامانه سجام (سامانه مبلغان )ثبت کرده اند.

وی، برگزاری عزاداری در 5 روز ایام فاطمیه و سخنرانی مبلغان پیرامون شخصیت بزرگ بانوی جهان اسلام را از جمله مهمترین برنامه های ایام فاطمیه برشمرد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان داشت : امیدواریم با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز امسال این ایام فرصتی برای شناخت بیشتر فضائل و مناقب بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) و رفتن به سمت زندگی فاطمی باشد.

حجت الاسلام غلامی افزود : امید می رود بانوان مسلمان با الگوگیری از این بانوی بزرگ جهان سیره و اخلاق ایشان را در زندگی خود بکار گیرند و با رعایت حفظ حرمت این ایام سال خود را فاطمی آغاز کنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha