شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه شهرستان کازرون، از اعزام بیش از ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون این حوزه علمیه به منظور تبلیغ و اجرای برنامه های فرهنگی و تهذیبی در مناطق محروم خبر داد.

حجت الاسلام محمود صحرایی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس ضمن تبریک به مناسبت در پیش داشتن ایام ولادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار داشت: به همت معاونت تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه صالحیه شهرستان کازرون و به جهت باشکوه برگزار کردن محافل، مجالس و جشن‌های نیمه شعبان شهرستان کازرون این حوزه علمیه اقدام به اعزام 52 نفر مبلغ به مساجد، حسینیه ها، هیئت های مذهبی و اماکن تفریحی و عمومی می کند.

وی افزود: مبلغین اعزامی این حوزه علمیه با برگزاری سخنرانی های مذهبی پیرامون شناخت زندگانی حضرت، شخصیت امام زمان(عج)، وظایف مومنان در زمان غیبت، فواید وجود امام در دوران غیبت و ...انجام وظیفه می نمایند.

مدیر مدرسه صالحیه کازرون اضافه کرد: برپایی نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی، پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مذهبی، بیان احکام، بیان شبهات پیرامون حضرت ولی عصر(عج) و ده ها برنامه فرهنگی از برنامه های طلاب و روحانیون این مدرسه در ایام تبلیغ نیمه شعبان می باشد.

حجت الاسلام صحرایی خاطر نشان کرد: هدف از اعزام طلاب این مدرسه در این ایام، تبیین ولایت فقیه به عنوان حکومت و ارائه مباحثی در جمع مردم در زمینه ظهور حضرت مهدی موعود(عج) می باشد.

وی اظهار داشت: مبلغان و طلاب مدرسه از روز 31 اردیبهشت ماه الی 3 خرداد ماه به مدت چهار روز در مناطق ذکر شده جهت تبلیغ حضور خواهند یافت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha