یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
888

حوزه/ آستان مقدس حسینی از تمام نویسندگان و مؤلفان اسلامی خواسته در فراخوان تالیف کتاب درباره امام زین العابدین علیه السلام شرکت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته برگزار کننده جشنواره تراتیل السجادیه در آستان مقدس امام حسین علیه السلام از تمامی نویسندگان و محققان دعوت کرده در تالیف کتابی درباره امام علی بن الحسین زین العابدین علیه السلام شرکت کنند.

جمال الدین شهرستانی رییس کمیته برگزار کننده جشنواره می گوید آستان مقدس حسینی قصد دارد با این فراخوان و از طریق قلم های محققان درباره اهل بیت علیهم السلام به تالیف کتاب درباره امام زین العابدین بپردازد و در این راستا از تمام محققان و نویسندگان و متفکران دعوت کرده در این جشنواره شرکت کنند و  تاکید کرد که آستان مقدس حسینی کتاب های ارسال شده به جشنواره را چاپ خواهد کرد و صد نسخه از کتاب را نیز به صورت رایگان در اختیار مؤلف قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که آستان مقدس حسینی در ضمن جشنواره تراتیل السجادیه گذشته خود نمایشگاه تراتیل السجادیه را نیز افتتاح کرد که شامل آثار و تولیدات و کتب متنوع علمی با موضوعیت امام زین العابدین علیه السلام بود و علاوه بر آن رساله حقوق امام سجاد علیه السلام و آثار متعدد فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی در این نمایشگاه عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha