سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ضرورت تربیت دینی کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: آموزش مسایل دینی به کودکان مهم تر از سیر کردن شکم آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آيت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، شب گذشته در مراسم تجلیل از نمایندگان افتخاری و حامیان فرهنگی مؤسسه خیریه «عزیز فاطمه(س)»، با تسلیت ایام فاطمه و تبریک به مناسبت حلول سال جدید، اظهار داشت: بانیان این مؤسسه خیریه جمعی از علما و مؤمنین هستند که خوشبختانه تا کنون پیشرفت های خوبی در زمینه های گوناگون داشته است.

وی، یکی از ویژگی های مؤسسه خیریه عزیز فاطمه(س) را توجه به مباحث دینی فرزندان بی سرپرست عنوان کرد و افزود: از آنجایی که خانواده های بی سرپرست معمولا در مناطق حاشیه ای شهر زندگی می کنند، بیش از سایر خانواده دچار آفات فرهنگی هستند؛ چرا که دشمن سرمایه گذاری بیشتری در آن مناطق انجام می دهد و لازم است همه مؤسسات فرهنگی به این مهم توجه کنند.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که آموزش مسایل دینی به کودکان بی سرپرست مهم تر از سیر کردن شکم آنهاست، گفت: از شما می خواهم با انجام فعالیت های فرهنگی، این کودکان بی سرپرست را به مساجد جذب کنید و آنها را برای آموزش سازماندهی کنید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که آموزش کار انبیاء است، تصریح کرد: آموزش در مناطق حاشیه ای را جدی بگیرید و تلاش کنید تا کودکان بی سرپرست را بر اساس آموزه های دینی و اسلامی تربیت کنید تا إن شاءالله آینده ساز این ممکلت عزیز و سرافراز شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان با تقدیر از دست اندرکاران این مؤسسه خیریه، گفت: تلاش سازمان های امدادی و در رأس آن ها کمیته امداد و بهزیستی و همچنین مؤسسات خیریه استان که تلاش های زیادی برای کمک به نیازمندان انجام می دهند، قابل تقدیر است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha