جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ مردم غیور ایران با حضور به موقع و بصیرت مندانه خود نشان دادند که همواره مسئولان حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت الله جزایری در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، که عصر امروز با حضور علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان و مدیران استانی در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، طی سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از تلاش های حجت الاسلام جعفری، گفت: این روحانی جوان، بسیار انقلابی و پر جنب و جوش زحمت کشیده و در مدت زمانی که متصدی امور بودند، نشان دادند که لیاقت خدمتگذاری به میهن عزیز اسلامی ایران را دارند .

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر این که مردم خوزستان، همواره و در هر شرایطی پای آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند، اظهار داشت: مردم غیور خوزستان با حضور به موقع و بصیرت مندانه خود نشان دادند که همواره و حتی جلوتر از مسئولان حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

همچنین نصرالله لطفی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با بیان این که حضور  همیشه در صحنه مردم خوزستان تبلور عینی وفاداری نسبت به آرمان های نظام مقدس دینی است، اظهار داشت: به راستی که این مانور انسانی بارها عظمت ایران را به رخ جهانیان کشانده است.

وی با تقدیر از فعالیت های شایان حجت الاسلام جعفری، به انتخاب رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام سپهر که از امروز به بعد عهده دار ریاست این نهاد انقلابی هستند، فردی تشکیلاتی و معتقد به سلسله مراتب بوده و خوشبختانه عملکرد افتخار آمیزی در خط ولایت فقیه را همراه خود دارند.

شهدای مدافع حرم با اهداء خون خود ادامه مسیر را هموار کردند

گفتنی است حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که خون جوانانی که در دفاع از حریم ولایت و عتبات و عالیات به زمین ریخته شد، راه را برای ادامه مسیر هموار نمودند، اذعان داشت: از خداوند منان سپاس گذاریم که توفیق خدمت گذاری در این نهاد انقلاب را به ما عنایت فرمودند و توانستیم با کمترین امکانات بزرگترین اقدامات را در طول سه سال گذشته انجام دهیم که همه اینها از برکات و عنایات آقا امام زمان(عج) بوده است.

امروز شاهد اثرگذاری پرتوهای انقلاب در جهان هستیم

لازم به ذکر است حجت الاسلام سپهر، رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر این که امروز شاهد اثرگذاری بیش از پیش انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم، اظهار داشت: خداوند متعال به واسطه نعمت انقلاب و رهبری حکیمانه امام خمینی و پس از آن امام خامنه ای، ایران را به یکی از برترین کشورهای جهان تبدیل کرده و امروز شاهد اثرگذاری بیش از پیش انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha