جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
1

حوزه/مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: این حرکت ارزشمند باید در کلیه استان‌ها و شهرستان های کشور اجرایی شود و هیأت های مذهبی بهترین گزینه برای عملیاتی ساختن این طرح ها می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهدی آذرمکان در حاشیه بازدید از نمایشگاه « شهرک معارفی بهشت بانو» اظهارداشت: با توجه به تهاجم فرهنگی که از سوی جوامع غربی نسبت به کشورمان در حال انجام بوده و نسل جوان ما مورد هدف قرار گرفته، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بسیار ضروری است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی در جوار بارگاه منّور حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) می تواند تاثیر مثبت و ارزشمندی در ساختار شکل‌گیری و مسیر زندگی گروه‌های مختلف سنّی بازدید کننده از این نمایشگاه داشته باشد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما تصریح کرد: آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با آموزه های دینی و آن هم در فضایی معنوی و نورانی، به طور یقین می‌تواند بسیاری از دغدغه های این نسل را پاسخگو بوده و چراغی برای ادامه مسیر زندگی آنان باشد.

آذرمکان با اشاره به نوع فضاسازی و تنظیم نور در این نمایشگاه یادآور شد: به نظر من این نمایشگاه توانسته در مدت برگزاری موفقیت های لازم را کسب کند، چرا که با به کارگیری و تلفیق مناسب نور و صحنه، تأثیر مثبت و سازنده‌ای بر روی مخاطبین خود گذاشته است.

وی افزود: ارائه معارف دینی و آموزه های اسلامی در کنار برنامه های تفریحی و سرگرمی برای گروه‌های مختلف سنّی خاطره خوشی را برای کودکان و نوجوانان رقم می زند و در عین حال با معارف دینی هم آشنا می‌شوند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما تصریح کرد: این حرکت ارزشمند باید در کلیه استان‌ها  و شهرستان های کشور اجرایی شود و هیأت های مذهبی بهترین گزینه برای عملیاتی ساختن این طرح ها می باشند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha