شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
افضل شامی

حوزه/ شخصيتهای دینی و جهانی آمادگی خود را برای شرکت در یازدهمین جشنواره بهار شهادت (ربیع الشهادة) در کربلای معلا اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید افضل الشامی معاون آستان مقدس حسینی در این باره گفت: تمامی اقدامات لازم جهت برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت(ربیع الشهاده) که همزمان با ولادت امام حسین (علیه السلام) برگزار می گردد، صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه کمیته ای جهت هماهنگی تمامی امور و انجام اقدامات لازم تشکیل داده شده، گفت: از علمای جهان اسلام و ادیان دیگر جهت مشارکت در این همایش دعوت به عمل آمده و امسال این جشنواره، فعالیتهای زیادی را به همراه خواهد داشت.

سید افضل الشامی گفت: شخصيت های دینی و جهانی آمادگی خود را برای شرکت در یازدهمین جشنواره بهار شهادت (ربیع الشهادة) در کربلای معلا اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: بیان شجاعتهای نیروهای مردمی داوطلب جنگ با گروهکهای تکفیری داعش که پس از فتوای حضرت آیت الله سیستانی به جبهه های جنگ رفته و برگزاری نمایشگاه عکس شهیدان و تکریم آنان و مشارکتشان در این همایش از جمله فعالیت هایی است که امسال در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha