چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
15

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، بومی‌سازی طرح‌های فرهنگی یکی از ویژگی‌های این سازمان برشمرد و گفت: این حرکت موجب ایجاد خلاقیت در استان‌ها شده است.

به گزارش «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، پیش از ظهر امروز، در اختتامیه طرح مدیریت جهادی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات، در مجتمع ولایت مشهد، راه‌اندازی دبیرخانه مدیریت جهادی سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۳ را در راستای پاسخ به ندای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی از معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها به عنوان افسران عملیاتی جبهه فرهنگی یاد کرد و افزود: برای توانمندکردن معاونان فرهنگی دوره‌های مختلف آموزشی تدارک دیده شد و این کارگاه‌ها هر ماه در قم تشکیل شد.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: طرح‌های جهادی با ظرفیت‌های موجود سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌ها اجرا شده و هیچ اعتبار خاصی این طرح‌ ها در نظر گرفته نشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری با ذکر نمونه‌هایی از اجرای طرح‌های جهادی اظهار کرد: در سال ۹۲ که حدود ۶۰جلسه تفسیر قرآن در مساجد قم برگزار شده، ولی در سال ۹۳ که اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی بسیار محدود بود، با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی، ۳۳۰ جلسه تفسیر قرآن اجرا شد.

وی با اشاره به برخی توانمندی‌های سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: سازمان توانسته خودش را با مقتضیات و نیازهای زمان تطبیق دهد از این رو حرکت این سازمان رو به رشد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم؛ توجه به نیروی انسانی را یک سرمایه مهم سازمانی خواند و ابراز داشت: بومی‌سازی طرح‌های فرهنگی یکی دیگر از ویژگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دوره اخیر است و این حرکت موجب ایجاد خلاقیت در استان‌ها شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تشریح برنامه‌های مراسم اختتامیه طرح مدیریت جهادی اظهار کرد: در این همایش دو روزه از تعدادی استادان حوزه و دانشگاه دعوت شده تا پیرامون مسائل فرهنگی و نامگذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha