یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 348243
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
یوسف شریف زاده

حوزه/طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرداری و شورای شهر مشهد و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، 25 مدرسه علمیه به وسایل ورزشی مجهز شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام یوسف شریف زاده، مسئول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان در مراسم بهره برداری از تجهیزات ورزشی در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع)، یکی از وظیفه‌های این دفتر را ایجاد فضای نشاط و شادابی برای حوزویان دانست و ابراز داشت: برای این کار با نهادهایی مانند شهرداری، رایزنی هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به  منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت ورزش، اظهار داشت: یکی از خصوصیت های خداوند متعال داشتن قوت و قدرت است و قرآن در آیات مختلف نسبت به اهمیت نیرومندی اشاره دارد.

وحید جلیلی، معاون فرهنگی- اجتماعی شهرداری مشهد نیز با بیان این‌که فضای ورزشی ظرفیت گسترده و جدیدی در کشور به‌وجود آورده، ابراز داشت: ورزش پدیده ای اجتماعی و به دنبال آن پدیده جدی فرهنگی است و در تمام دنیا به صورت ویژه ای به آن پرداخته می شود.

معاون فرهنگی- اجتماعی شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد: طلاب علوم دینی علاوه بر انجام ورزش، نسبت به تولید فکر برای ایجاد فضای ورزش مبتنی بر دین اقدام کنند.

وی با اشاره به این‌که شهرداری مشهد از فضای گسترده حدود 35 سالن ورزشی برخوردار است، تاکید کرد: امیدواریم که این فضاها به کانون فرهنگی و به نوعی فرهنگسرا تبدیل شود تا برای این کار طلاب علوم دینی توانند با تشکیل گروه هایی در این زمینه، تولید فکر و اندیشه داشته باشند.

گفتنی است؛ در این مراسم که به صورت نمادین از تجهیزات ورزشی مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) بهره برداری شد، حجت الاسلام اخلاقی، رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و آصفی، عضو شورای اسلامی شهر، تعدادی از مدیرعاملان فاوا، تربیت بدنی و ورزش همگانی و برخی از مدیران شهرداری مشهد و شهرداران مناطق حضور داشتند.

لازم به ذکر است: در حال حاضر 25 مدرسه علمیه مشهد به وسایل ورزشی مانند میز پینگ‌پنگ و... مجهز شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha