جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 348409
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول واحد قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و حدیث طلاب برادر استان خوزستان خبرداد.

حجت الاسلام مجید فروغی نژاد، مسئول واحد قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و حدیث طلاب برادر استان خوزستان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات پنج شنبه، سوم اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح برگزار می شود.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات قرآن و حدیث در 4 رشته برگزار می شود، اظهارداشت: رشته حدیث، تفسیر قرآن، معارف ادعیه و حفظ موضوعی آیات و روایات عنوان 4 رشته ی این دوره از مسابقات هستند.

مسئول واحد قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، به زمان اعلام نتایج اشاره کرد و افزود: نتایج مسابقات استانی قرآن و حدیث طلاب دربازه زمانی 2 هفته پس از پایان مسابقات اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام فروغی نژاد با اشاره به ثبت نام بیش از 150 طلبه در این دوره از مسابقات اظهار داشت: این طلاب از مدارس علمیه سراسر استان خوزستان در این مسابقات شرکت می کنند.

مسئول واحد قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: ترویج و توسعه فضای انس با قرآن و حدیث در بین طلاب و ارتقای توان پاسخگویی به شبهات رایج در جامعه با بهره گیری از قرآن و حدیث ز جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن و حدیث است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha