سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آیت الله جوادی ضریح عسکریین

حوزه/ امروز اسلام با خطر بزرگی به نام اندیشه تکفیر مواجه است و احیاء آثار اهل بیت(ع) یکی از وظائف مهم برای مقابله با این تهدیدها است.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی ظهر امروز با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین(علیهم السلام)  و در حاشیه  بازدید از آن،  در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، بر حفظ آثار، ارزش ها و آموزه های اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) به وسیله مراجع عظام تقلید، بزرگان دین و علما  و جامعه اسلامی تأکید کردند.

 حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: در شرایط کنونی که دشمنان برای از بین بردن اسلام ناب تمام تلاش خود را بکار بسته و از هر طریقی می خواهند، جلوی نفوذ اسلام ناب محمدی(ص) و آثار معصومین(ع) را بگیرند، حفظ این ارزشها و گسترش آن یک وظیفه است.

*تکفیری ها تهدیدی برای اسلام ناب

 این مفسرقرآن خاطر نشان ساختند: امروز اسلام با خطر بزرگی به نام تکفیر مواجه است  و برای اسلام ناب، یک تهدید به شمار می رود و  برای دفع این خطر به شکل های مختلف تلاش کرد و امروز احیاء آثار اهل بیت(ع) یکی از وظائف مهم برای مقابله با این تهدیدها است.

*قرآن و اهل بیت(ع) دو بال نجات امت اسلام

این مرجع تقلید گفتند: قرآن و اهل بیت(ع) دو بال نجات امت و جهان اسلام به شمار می روند، بنابراین حفظ این دو بال از اهمیت بالایی برخوردار است.

حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: توفیق بزرگی نصیب حضرت آیت الله سیستانی در احیاء این آثار شده و امید واریم روز بر روز به توفیقات همه بزرگان دین  برای احیاء ارزشهای دین افزوده شود.

در ابتدای این بازید، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد  شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی  سیستانی گزارشی از روند ساخت ضریح امامین عسکریین(ع) ارائه کرد.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha