چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 349170
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
توسلی نژاد - مرکز خدمات قزوین

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین از برگزاری اولین جشن پیوندهای آسمانی روحانیون و طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد توسلی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر گفت: ازدواج و تشکیل خانواده جزو مراحل اصلی زندگی هر فرد محسوب می شود که این امر باید مطابق با آئین دینی اسلام برگزار شود.

وی افزود: طلاب و روحانیون که به عنوان مبلغین دین آسمانی فعالیت می کنند باید نمونه ای عملی از حرف ها و گفته های خود را به نمایش بگذارند تا سایر مردم نیز در این راه از آنها الگو بگیرند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین ادامه داد: جشن پیوند های آسمانی روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین با هدف تبیین و ترویج الگوهای ساده اسلامی برای تشکیل زندگی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، توسط مرکز خدمات حوزه قزوین برای اولین بار در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام توسلی نژاد عنوان کرد: مراسم جشن پیوندهای آسمانی، روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه، از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات  اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با حضور 100 زوج و با حضور خانواده های عروس و داماد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با سخنرانی حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه الوند، کارشناسان و مشاوران  خانواده از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha