یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام طاهری خرم‌آبادی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هجمه های دینی دشمن گفت: امروز افکار جوانان ما درمعرض خطر دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین  سید مجتبی طاهری خرم آبادی با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی در اوائل انقلاب اسلامی به شکل جدید شروع به کار کرد که در گذشته هم وجود داشت، اما فعالیت های آن به این گستردگی نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف منشاء اقدامات خوبی بوده افزود: بخش تحقیقات، تبلیغات و چاپ و نشر و پژوهش ها ، اعزام مبلغ و سایر بخش های دیگر زیر مجموعه‌های تشکیل دهنده این نهاد هستند که هرکدام در زمینه های مختلف و در راستای تبلیغ دین فعالیت های خوبی را تاکنون داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین  طاهری خرم آبادی با اشاره به فعالیت های بخش   اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:  یکی از اقدامات مهم دفتر تبلیغات   اسلامی اعزام مبلغ به سراسر کشور و تهیه و چاپ کتاب‌های مورد نیاز حوزه علمیه و نسل جوان است که در این رابطه هم عملکرد خوب و موفقی را داشته است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: در مجموع آن چه که انسان می بیند  با وجود همه مشکلات و نواقصی که هست، اما در چاپ کتاب، اعزام مبلغ، کارهای پژوهشی و نشست های علمی با حضور محققان داخلی و خارجی دفتر تبلیغات نمره بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی باید توجه ویژه ای به تولید محتوای دینی برای نسل جوان داشته باشد، تصریح کرد: با امکانات موجود  و پتانسیلی که وجود دارد اگر این مجموعه بتواند راهی عملیاتی تر برای جذب جوانان به سوی افکار ناب اسلام داشته باشد، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هجمه های دینی دشمن گفت: امروز افکار جوانان ما درمعرض  خطر دشمنان اسلام و  دنیای غرب است، دشمن در پی تخریب پایه های ارکان اسلامی است که  اگر  دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه ورود کند و بخش مهمی از ماموریت خویش را جهت  جلوگیری از انحراف نسل جوان در برابر هجمه های  دینی انجام دهد، کار بزرگی صورت داده است.

حجت الاسلام و المسلمین  طاهری خرم آبادی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی باید نیازهای دینی نسل جوان کشور را رفع کند بیان کرد: مسئولان این سازمان با اقدامات خویش  درشهرهای مختلف ایران  کاری کنند تا جوانان با اساتید حوزوی رابطه داشته و از طریق  این دفتر به رفع شبهات خود بپردازند  که اگر این اقدام توسط دفتر تبلیغات صورت گیرد، اقدام بزرگ و شایسته ای است.

لازم به ذکر است، دفترتبلیغات اسلامی نهادی حوزوی، انقلابی،‫ فرهنگی، تبلیغی، علمی، پژوهشی، آموزشی و مطبوعاتی است که در آغاز پیروزی شکوهمند‫ انقلاب اسلامی و در روز 16 اردیبهشت ماه 1358 به امر حضرت امام خمینی(ره) تاسیس‫گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha