شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
18

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ضرورت توسعه حوزه های علمیه، گفت: باید با وحدت، صمیمت، ولایتمداری و جهاد حوزوی، روند توسعه حوزه های استان را به پیش ببریم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، پیش از ظهر امرو، در دیدار اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (س) بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، در سخنان کوتاهی، اساتید و مدیران حوزوی مدارس علمیه استان را مایه عزت و افتخار استان دانسته و گفت: اساتید و مدیران حوزوی استان همواره پرتلاش در مسیر اعتلاء حوزه ها حرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین با تقدیر از اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (س)، افزود: حوزه های استاندر مسیر رشد و پویایی قرار دارند.

وی با اشاره به این که مدارس علمیه بسیاری در استان بوشهر در حال ساخت است، ابراز داشت: با وجود طلاب برادر و خواهر خوب، شرایط فوق العاده‌ای به وجود آمده که باید با وحدت، صمیمت، ولایتمداری و جهاد حوزوی، توسعه حوزه های استان را به پیش ببریم.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست با اهدا لوحی به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، از زحمات و تلاش های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تقدیر به عمل آمد، همچنین با اهدا لوح سپاس توسط حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر نیز تقدیر شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha