دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 349814
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
وحید بابا دائی -  معاون تبلیغ تهران

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران با محکوم کردن جنایات آل سعود در منطقه از نهادهای بین المللی خواست تا سکوت خود را نسبت به این جنایات بشکنند.

حجت الاسلام بابا دائی،معاون تبلیغ  حوزه علمیه تهران، در حاشیه تجمع طلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با محکومیت جنایات آل سعود، گفت: امروز عربستان با حمایت استکبار جهانی در مسیر اهداف آنها گام برداشته و به کشتار وسیع در منطقه  و حتی در داخل کشور خود پرداخته است.

وی با اشاره به اعلام اعدام شیخ نمر افزود: آل سعود با اتفاقاتی که در یمن در حال وقوع است و توجه مردم و مسلمانان منطقه به یمن، می‌خواهد از این وضعیت و بحران پیش آمده سوء استفاده کرده  و رهبران انقلابی عربستان را از صحنه حذف کند، لذا طلاب حوزه علمیه  تهران مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کرده اند و تا اعتراضشان را به این جنایت درحال وقوع اعلام کنند .

 معاون تبلیغ  حوزه علمیه تهران ، تصریح کرد: جامعه طلاب تهران با این تجمع از جامعه بین الملل می خواهند همان طور که برای کوچترین حادثه تروریستی در مناطق  مختلف کشور قطعنامه صادر می کنند، الان نیز با مشاهده جنایات آل سعود و اقدام احتمالی آنان برای اعدام شیخ نمر، اقدامات عملی برای ممانعت از وقوع این جنایت انجام داده و سکوت خود را بشکنند.

این استاد حوزه، اضافه کرد: قطعا تجمع امروز در تحقق این امر تاثیرگذار بوده و  در بالا بردن روحیه انقلابیون عربستانی موثر خواهد بود و آنان خواهند دید که در سراسر دنیا همه آزادگان از آرمانهای انقلابی مردم مظلوم عربستان حمایت می کنند و اگر احیانا شیخ نمر اعدام گردد شیخ نمر های زیادی در سراسر دنیا خصوصا در عربستان وجود دارد و به وجود خواهند آمد.

به گفته وی، روحیه شیعیان و انقلابیون عربستانی با اعدام شیخ نمر نه تنها تضعیف نمی شود، بلکه جریان فکری و اعتقادی آنان مستحکم تر از گذشته خواهد شد و یقینا رژیم جنایت کار عربستان روبه زوال خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha