پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
محمد بزرگیان خوزستان

حوزه/ مدیر آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان، گفت: ارتقاء سطح کیفی گزینش، جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت به دیگر مدارس علمیه، تسریع در امور گزینش و تسهیل در روند برگزاری هسته گزینش، از ثمرات اجرای طرح گزینش متمرکز داوطلبین ورود به مدارس علمیه است.

حجت الاسلام محمد بزرگیان، مدیر آمار و بررسی «حوزه» علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه اندازی طرح گزینش متمرکز داوطلبین ورود به مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: یکی از اقدامات مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان، جهت ارتقاء سطح گزینش مدارس علمیه، اجرای طرح گزینش متمرکز کلیه مدارس علمیه استان خوزستان در اهواز است.

وی با اشاره به آثار و ثمرات این طرح، گفت: ارتقاء سطح کیفی گزینش، جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت به دیگر مدارس علمیه، تسریع در امور گزینش و تسهیل در روند برگزاری هسته گزینش، بخشی از ثمرات طرح گزینش متمرکز داوطلبین ورود به مدارس علمیه خوزستان است.

حجت الاسلام بزرگیان، در ادامه از شیوه اجرای طرح گزینش متمرکز سخن گفت و اظهار داشت: در این طرح طلاب می بایست ۴ روز پس از اعلام نتایج، جهت تعیین وقت مصاحبه خویش به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه مراجعه کرده و بعد از تعیین وقت برای تشکیل پرونده، انجام تست های روانشناسی و مصاحبه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز حضور یابند.

مدیر آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان افزود: پس از انجام مصاحبه، قبول شدگان در این بخش، به مدارس علمیه برای انجام تحقیقات میدانی و سپس شرکت در دوره اختبار و تثبیت معرفی خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی مصاحبه گران مدارس علمیه با حضور ۴۰ نفر از اساتید حوزوی، از سوی این مدیریت تصریح کرد: این دوره فردا به مدت ۲ روز با هدف افزایش سطح کیفی مصاحبه کنندگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشم پور، مدیر گروه تربیتی جامعه المصطفی، در اهواز برگزار خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha