یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول

حوزه/ امام جمعه دزفول، فرهنگ دفاع مقدس را ابزاری مناسب برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: در زمان کنونی، دشمنان با تمام توان خود به تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی پرداخته، لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، در نشست هماهنگی ستاد چهارم خرداد با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، با بیان این‌که ۴ خرداد ماه روز پایداری و مقاومت است، اظهار داشت: در این روز مردم دزفول با استقامت خود نماد ایستادگی در برابر دشمن، در هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند.

وی با اشاره به حملاتی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهرستان دزفول متحمل شد، گفت: شهر دزفول در دوران جنگ تحمیلی، مورد اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، دو هزارو ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما قرار گرفت.

امام جمعه دزفول با بیان این‌که در برابر تمام تهاجم‌های دشمن، مردم دزفول شهر را ترک نکرده و به مقاومت پرداختند، اظهار داشت: تقدیم دو هزار و ۶۰۰ شهید از سوی مردم دزفول سند افتخاری برای مردم این شهر است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، چهارم خرداد را فرصتی مناسب برای بزرگداشت رشادت‌ها و پایمردی‌های مردم دزفول دانست و افزود: چهارم خرداد فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه بوده که بایستی قدردان پای‌مردی ها و جان‌فشانی‌های مردم دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی فرهنگ دفاع مقدس را ابزاری مناسب برای خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست و افزود: در زمان کنونی دشمنان با تمام توان خود به تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی پرداخته، لذا باید از تمام ظرفیت ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی در زمینه های مختلف از جمله نظامی و انرژی هسته‌ای را حاصل استقامت آن روزهای مردم مقاوم دزفول و دیگر شهرهای مقاوم خوزستان برشمرد و افزود: باید به چهارم خرداد که روز مقاومت در ایران اسلامی نام گرفته، به‌عنوان  یک روز ملی و حتی فراتر از ملی نگاه شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی برپایی نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله قاضی را در آن دوران امری ستودنی و تاریخی دانست و افزود: همراهی آیت الله قاضی (ره) در تمام مراحل و سختی‌ها با مردم و رزمندگان باعث الگو شدن دزفول قهرمان در زمینه ایستادگی و پایداری در جهان اسلام شد.

وی با بیان این‌که جبهه های مقاومت و دفاع از اسلام امروزه تا مرزهای آفریقا نیز پیش رفته، تصریح کرد: مقاومت و استقامت دیگر کشورها در برابر مستکبران بازگو کننده صدور انقلاب اسلامی بوده و باید این فرهنگ مقاومت به نسل‌‌هایی که مقاومت و ایستادگی را درک نکرده اند معرفی نمود

امام جمعه دزفول  در پایان سخنان خود خواستار انعکاس ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهارم خرداد، روز دزفول در سطح ملی از رسانه‌ها، به ویژه صدا و سیما شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha