یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام خمینی

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام روحانیون به مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام نوروزنژاد اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان یکی از پیشگامان در راه تکریم مقام بنیانگذار انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته نسبت به اعزام کاروان روحانیون برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام خواهد کرد.

وی افزود: تمام تلاش مان این است که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نقش پایه‌ای و پررنگ‌تری داشته باشیم تا عاشقان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بتوانند در این مراسم بدون هیچگونه دغدغه‌ای حضور پیدا کرده، با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق کنند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به استقبال خوب طلاب و روحانیون برای ثبت‌نام‌ اظهار کرد: این استقبال گویای ارادت ویژه روحانیت به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است و بعد از چندین سال، عشق و علاقه به ایشان و راه امام در بین همه مردم به‌خصوص طلاب و روحانیون پررنگ تر می شود.

وی عنوان کرد: حضور حماسی مردم در مراسم 14 خرداد امسال بسیار حائز اهمیت است و با حضور خود این پیام را به دشمنان قسم خورده انقلاب خواهند داد که هر سال این عشق و تجدید پیمان محکم‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام نوروزنژاد در پایان خاطرنشان کرد: روحانیون برای ثبت نام در این کاروان می توانند از روز پنج شنبه 7 خردادماه با مراجعه به چهار راه شهدا، دفترتبلیغات اسلامی، اداره روابط عمومی، نسبت به ثبت نام در این کاروان اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha