جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
15

حوزه/ مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که 1300 طلبه در طرح تبلیغ نوین جذب شدند، گفت: در این عرصه به شدت نیازمند تولید فراوردهای فرهنگی طلاب فعال به خصوص درعرصه فضای مجازی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی زین الدین امروز در دومین نشست گروه های تبلیغ نوین در پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در زمینه جذب طلاب فعالیت هایی انجام شده است که در مرحله اول ثبت نام، 1300 طلبه جذب شدند.

وی افزود: این افراد کسانی هستند که  در این عرصه مشغول فعالیت می باشند، نه اینکه صرفا علاقه مند به کار در این عرصه باشند، زیرا اگر قرار بود فقط علاقه مندان جذب شوند این تعداد به چندین هزار نفر می رسید.

مدیر کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات بیان کرد: برای استفاده بیشتر طلاب فعالیت های گسترده ای از جمله کارگاه حجاب کودک، کارگاه ترویج فرهنگ قرآنی و کارگاه فرق و مذاهب و کارگاه فتوشاپ، کلیپ سازی و وبلاگ نویسی و شبکه های مجازی برگزار شده است.

وی گفت: در این عرصه به شدت نیازمند تولید فراوردهای فرهنگی و  طلاب فعال درعرصه فضای مجازی هستیم.

زین الدین اظهارکرد: در بخش تبلیغ نوین سعی شده است مدلی که انجام می شود از نظر نخبگان از گستردگی مناسبی برخوردار باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن سادات حسینی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    سلام علیکم ببخشید من می خواهم فعالیت های مجازی خودم غیر فعال کنم و در فضای مجازی تبلیغ دیگر نکنم چرا از طلابی که استعداد دارند تخصص دارند در بحث های اعتقادی،طراحی و گرافیک و فعال فضای مجازی هیچ نهادی حمایت نمی کنند؟ بارها به بخش ها مختلفی من چندین سال رجوع کردم برای ثبت تبلیغ و حمایت هیچ کس به این فضا اهمیتی نمی دهد فقط جلسه و سمینارهای که هیچ خروجی گرفته نمی شود از اون ها حداقل به اندازه یک فرقه انحرافی به فضای مجازی توجه اگر می شد در سطح قابل قبولی اثر جذار بودیم افسوس که ما طلاب داریم نابود می شویم با این مشکلات اقتصادی و هیچ کس هم حاضر نیست فعالیت ما را ثبت و حمایت کند مسئولین باید اون دنیا جواب گو باشند