چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
18

اگر می‌خواهیم به سلامت برسیم ناچاریم که همه ابعاد سلامت را با هم در نظر گیریم و دراین راست باید از روحانیون نیز بخواهیم که نسبت به سلامت روح و روان حساس بوده و به این امر بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر جعفریان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین همایش طبیب روحانی با اشاره  اهمیت معنویت در جامعه گفت: جامعه‌ای سلامت معنوی خواهد داشت که نسبت به دروغ تهمت و افترا سالم باشد.

وی با اشاره به شخصیت معنوی آیت الله االعظمی جوادی آملی  گفت: اگر می‌خواهیم به سلامت برسیم ناچاریم که همه ابعاد سلامت را با هم در نظر گیریم و دراین راست باید از روحانیون نیز بخواهیم که نسبت به سلامت روح و روان حساس بوده و به این امر بپردازند.

دکتر جعفریان، ادامه داد: طبیبان روحی باید محیط را از امراض روحی پاک کنند، در طریق طبیب روحانی، اطبا باید سلامت جسمی و روحی داشته باشند تا در سلامت روح و جسم جامعه موفق باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سلامت معنوی هم اولویت‌ها باید رعایت شود؛ لذا در همین راستا در دانشگاه علوم پزشکی تهران علاوه بر تربیت طبیبان شایسته جسم،  به سلامت روحی و معنوی مردم هم توجه شده  است چرا که روح جاودان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha