دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
رمضان

حوزه/ در همایش طلایه داران تبلیغ استان خوزستان، بر ضرورت استفاده مبلغان از فرصت ماه رمضان در راستای تقویت بنیه اعتقادی نسل جوان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش "طلایه داران" تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان، با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر، روحانیون و ائمه جماعات مساجد استان خوزستان، در محل تالار مهتاب، واقع در بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام محمدحسین بَلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ماه مبارک رمضان را ماه بندگی و اطاعت خدوند دانست و افزود: ماه رمضان از بهترین فرصت های تبلیغی نشر معارف دینی و تقویت بنیه های اعتقادی نسل جوان است.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: این همایش با هدف توانمندسازی و آماده سازی مبلغان جهت اعزام در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

حجت الاسلام بلک تصریح کرد: بسته ای فرهنگی با عنوان«ره توشه ماه رمضان» توسط سازمان تبلیغات برای مبلغان تهیه شده و می توانند در ایام تبلیغ از آن استفاده کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه، ماه مبارک رمضان را ماهی پر خیر و برکت دانست و افزود: در آیات قرآن کریم از ماه مبارک ماه رمضان به سبب نزول قرآن ماهی پر برکت یاد شده است.

وی استفاده از روزش های نوین تبلیغی را نیاز روز مبلغان دانست و افزود: تبلیغ پرسشی از روش های نوین تبلیغ است که در قرآن نیز آیات بسیاری پیرامون پرسش وجود دارد که بیانگر اهمیت و کاربرد بالای این روش است. 

مدیر مرکز تخصصی مهدویت، روش تبلیغ را از ارکان اساسی تبلیغ برشمرد و افزود: محتوا و مخاطب پیام از دیگر عناصر مهم و اساسی تبلیغ هستند که برای تبلیغی موفق و اثرگذار به تمامی آن ها باید توجه شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha