سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
فرجی حوزه کاشان

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت طلاب از مدیران مدارس خواست در این زمینه برنامه ریزی لازم را به عمل آورند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، جلسه مدیران حوزوی با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه ، مدیر مرکز خدمات و مدیران مدارس علمیه کاشان، در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزُک برگزار گردید.

 حجت الاسلام و المسلمین فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در این جلسه با تشکر از حضور مدیران در این جلسه بر اهمیت دادن به ارتقاء مدارس و همدلی در کارها تاکید کرد

وی افزود:  اجرای بخشنامه ها و دستور العمل های مربوط به ایام تعطیلات تابستان و ماه مبارک رمضان از اولویت کار مدیران بوده و انتقال طلاب طبق بخشنامه مربوط به آن عمل گردد.

مدیر حوزه علمیه کاشان هم چنین با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت طلاب از مدیران مدارس خواست در این زمینه برنامه ریزی لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام جواهریان، مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه کاشان هم در ادامه جلسه  در مورد خدمات عمومی که در طول سال برای طلاب و خانواده ایشان و خدمات ویژه ای که در دورۀ تعطیلات تابستان، ارائه می گردد توضیحاتی ارائه داد.

  در ادامه این جلسه نیز مدیران مدارس در مورد کیفیت برگزاری امتحانات خرداد ماه، انتقالات طلاب و دوره اختبار و تثبیت مباحثی را  مطرح  کردند که مسئولین ذیربط به آن پاسخ دادند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha