جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
وبلاگ نویسی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز، از راه اندازی وبلاگ پژوهشی و شرکت طلاب این مدرسه در جشنواره های پژوهشی خبر داد.

خانم مشکاتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه، گفت: پژوهش لازمه موفقیت طلاب و فضلای حوزه در عرصه های مختلف  است.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) به فعالیت های پژوهشی این مدرسه اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی 94-93 فعالیت های پژوهشی خوبی در راستای رشد و تعالی طلاب در این مدرسه انجام شده که از آن جمله می توان به شرکت طلاب در جشنواره های علامه حلی، رشد و بانوی کرامت و کسب نتایج چشمگیر اشاره کرده کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آشنایی با روش تحقیق، ادامه داد: کلاس های پایان نامه نویسی، طرح نامه نویسی و مقاله نویسی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)  برگزار گردیده و در این رابطه سعی شده از سال اول این کلاس ها را برای طلاب تشکیل شود.

مشکاتی، اضافه کرد: فراخوان و برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی در سطح استان یکی دیگر از فعالیت های پژوهشی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)  بوده است.

معاون پژوهش مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز، راه اندازی وبلاگ پژوهشی را از دیگر فعالیت های این مدرسه اعلام کرد و گفت: جهت آشنایی طلاب با روند مقاله نویسی، بروشورها و جزوه های مختلفی تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی در پایان، راه اندازی نمایشگاه کتاب در هفته کتابخوانی با همکاری نشر هاجر و دیگر ناشران را از دیگر اقدامات معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)شیراز اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha