دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
همدلی دولت و ملت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) شهرستان فسا، منبر را رسانه ای اثرگذار خواند و گفت: مبلغان و اهل منبر باید در دعوت مردم به وحدت و یکپارچگی و همدلی و هم زبانی پیش قدم باشند.

حجت الاسلام محمد باقر نظام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با تاکید بر ضرورت تبلیغ چهره به چهره در جامعه، گفت: انسان در برابر بستگان نزدیک خود مسئولیت بیشتری دارد و روابط فامیلی نباید مانع  امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی حوزه در ادامه منبر را رسانه ای اثرگذار خواند و افزود: مبلغان و اهل منبر می بایست پیام های الهی را به مخاطبان خود منتقل کنند و در دعوت مردم به وحدت و یکپارچگی و همدلی و هم زبانی پیش قدم باشند.

مدیر مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) شهرستان فسا با تاکید بر این که باید به عقائد صحیح و مقدسات دیگران احترام گذاشت، ابراز داشت: مبلغین و اهل منبر باید سیره تبلیغی پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و با ساده گویی، مطالبی که هر وجدان و عقلی آن را می پسندد، بیان کنند.

حجت الاسلام نظام در پایان خاطر نشان کرد: مبلغین باید سر سفره قرآن بنشینند و در منابر و مجالس به تبیین و ترویج آموزه های قرآنی بپردازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha